جملات احساسی و عاشقانه همراه با عکس

جملات احساسی و عاشقانه همراه با عکس

دو شنبه 23 دی 1392
12:45
ماهان

دقت کردین
فقط کافیه در ماشینت باز باشه ، عالم و آدم میان بغل دستت که بگن در ماشینت بازه ...
حالا اگه بی بنزین تو خیابون بمونی ، هیشکی آدم حسابت نمیکنه !
***
این دخترایی که میگن ما هرگز ازدواج نمی کنیم همون هایی بودن که سر سفره شام قهر می کردن نیم ساعت بعدش تو آشپزخونه شیش برابر می خوردن !!:D
***
تو دانشگاه ما هر موقع چمنارو میزدن فرداش قرمه سبزی داشتیم!! :|
شما چطور؟
مورد داشتیم دانشجو دختر تو بازی GTA ماشین زیر پاش خاموش شده!!!!!!:D
***
مامانم قربونش برم میخواست زنک بزنه به خالم شماره رو اشتباه گرفت!
یه مرده گوشیو برداشت؛گفت بله؟
مامانم هول کرد گفت:ببخشید مثل اینکه معذرت میخوام..!
:))))
***
سوال كنكور سال آینده:
قد:175
وزن53kg
اندازه كیلیپس را حساب كنید؟!!!:D

 

نخند!!!
به سرآستین پاره کارگری که دیوارت را می‌چیند

و به تو می‌گوید ارباب ،نخند!

به پسرکی که آدامس می‌فروشد و تو هرگز نمی‌خری ،نخند!

به پیرمردی که در پیاده رو به زحمت راه می‌رود

و شاید چندثانیه کوتاه معطلت کند ،نخند!

به دبیری که دست و عینکش گچی است و یقه پیراهنش جمع شده نخند!

به سلامتی...

به سلامتی اونی که بهم گفت تو هیچی نداری و ترکم کرد و رفت…باعث

شد برم یک گوشه خلوت فکر کنم و بفهمم همه چیز دارم

ولی چیزی که اون نداشت لیاقت

به تنهایی ام افتخار میکنم

چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است

[

همین....

حرف های دلم را هرگز كسی نمی فهمد..!!

فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید...

روزی كه در زیر خاك گلویم را به تاراج می برند...




من به تنهایی عادت داشتم فقط وعده ی ماندنت ویرانم کرد...همین
 

 

 

تنهایی....

دلم گرفت از اين روزها از اين روزهاي بي نشون

از اين همه در به دري از گردش چرخ زمون

دلم گرفت از ادما از آدماي مهربون

از اين مترسکهاي بد از همدلهاي همزبون

تو هم که بي صدا شدي آهاي خداي آسمون

دلم گرفته...


تنها...

مــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی

وقــــتی دلــِت شکــــستـ ه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :

"بیخـــیال".



امروز هوا سرد ست



امروز هوا ابری ست



امروز امکان بارش باران وجود دارد



می بینی در نبود تو دلم هواشناس شده !!! √

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلکسیون شادی ها است. || طراح قالب avazak.ir